Verpleging en verzorging, VGZ en GGZ

Bijzondere leveringsvoorwaarden Logeeropvang

Als u binnen uw Modulair Pakket Thuis (MPT) of Volledig Pakket Thuis (VPT) gebruik maakt van logeeropvang dan gelden de volgende Algemene Voorwaarden:

Gelden er aanvullende informatieverplichtingen voor ons, dan genoemd in de Algemene module?

Wij informeren u ook over de huisregels, als wij deze hebben.

Welke verplichtingen hebben wij als het gaat om de kamer of het appartement waar u logeert?

Wij zorgen ervoor dat:

  • de kamer of het appartement en eventuele (gemeenschappelijke) huiskamer goed wordt onderhouden en zorgvuldig met uw eigendommen wordt omgegaan;

  • schade aan of vermissing van uw eigendommen zoveel mogelijk wordt voorkomen;

  • brand, inbraak en andere onveilige situaties zoveel mogelijk worden voorkomen;

  • een calamiteitenplan aanwezig is en medewerkers en u weten wat te doen bij brand en andere calamiteiten.

Hoeveel privacy heeft u op de kamer of het appartement waar u logeert?

Wij waarborgen uw persoonlijke levenssfeer en die van eventuele bezoekers. Wij gaan de kamer of het appartement niet binnen zonder uw toestemming, behalve als dat noodzakelijk is voor uw veiligheid of gezondheid.

Welke verplichtingen heeft u als u bij ons logeert?

  • U houdt zich aan de huisregels, als wij deze hebben.

  • U draagt bij aan dat uw bezoekers zich houden aan de huisregels, als wij deze hebben.

  • U werkt mee aan onze instructies en maatregelen voor de (brand)veiligheid.

  • U geeft ons de gelegenheid voor het onderhoud van de kamer of het appartement.

  • U vergoedt ons de schade aan de kamer of het appartement en eventuele (gemeenschappelijke) huiskamer of onze eigendommen, als u de schade heeft veroorzaakt.

  • U gebruikt de kamer of het appartement alleen voor het doel waarvoor deze u ter beschikking is gesteld en u geeft de kamer of het appartement niet in gebruik aan een ander.

  • U brengt aan de kamer of het appartement geen (ingrijpende) veranderingen aan.

Welke afspraken gelden bij vertrek?

Als u vertrekt laat u de kamer of het appartement en onze daarin aanwezige eigendommen in goede staat achter.

U verwijdert uw eigendommen uit de kamer of het appartement in ieder geval binnen 24 uur na het einde van de logeeropvang. Als u uw eigendommen niet op tijd verwijdert, kunnen wij deze 3 maanden ergens opslaan. Als uw eigendommen na 3 maanden niet zijn opgehaald, mogen wij beslissen wat wij met uw eigendommen doen en ze bijvoorbeeld verkopen. Wij mogen u een vergoeding in rekening brengen voor het opslaan van uw eigendommen. De hoogte van die vergoeding staat op onze website en/of papier.

Kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag over wat wij voor je kunnen doen? Of wil je meteen zorg aanvragen?

Je kunt ons op werkdagen tussen 9:00 en 16:00 uur bellen. Je kunt ook een e-mail sturen.

Cliënten Servicebureau

T: 088 267 32 26
E: zorgbemiddeling@cordaan.nl